CZYM JEST CROSSFIT?

CrossFit to niezwykle skuteczny trening specjalistyczny, stworzony z myślą o ludziach, których znudziła monotonia typowej siłowni. Szereg ćwiczeń wytrzymałościowo-siłowych, wykonywanych z dużą intensywnością ma za zadanie przywrócić naszemu ciału równowagę i zwiększyć sprawność w dziesięciu „obszarach fizycznych”, jakimi są: wydolność krążeniowo-oddechowa, wytrzymałość, siła, gibkość, moc, szybkość, zwinność, równowaga, koordynacja i dokładność.
Wszystkie ruchy wykonywane podczas treningu naturalnie występują w codziennym życiu, wiek i poziom sprawności nie mają tu znaczenia. CrossFit to także grupowa mobilizacja i budowanie silnych więzów wokół wspólnoty ćwiczących. Zajęcia opierają się na różnorodności i pomysłowości grupy – w czas treningu wchodzi bieganie, podnoszenie ciężarów, wiosłowanie, skakanie przez przeszkody i na skakance, ciągnięcie lin, rzucanie piłką lekarską a także pompki czy brzuszki.

CO DAJE CROSSFIT?

Satysfakcja z pracy w grupie i sprawdzanie swoich możliwości na wielu płaszczyznach to tylko wierzchołek góry lodowej – przede wszystkim CrossFit to forma treningu, która przynosi bardzo szybko widoczne efekty. Nacisk kładziony jest nie tylko na wytrzymałość i siłę ale również na elastyczność ciała i kształtowanie smukłej sylwetki. Regularne zajęcia widocznie wspomagają pracę układu krążenia i układu oddechowego. Sam trening nie wymaga żadnych specjalistycznych maszyn, dlatego dużo łatwiej zacząć – wystarczy jedynie motywacja i chęć zmian! Profesjonalny trener zawsze czuwa nad jakością i bezpieczeństwem prowadzonych zajęć. CrossFit odróżnia od innych dyscyplin przede wszystkim to, że jest to trening funkcjonalny, rozwijający ciało w równomiernym stopniu.To w końcu dobra zabawa i lek na wszelkie frustracje czy stresy.

DLA KOGO?

CrossFit w swej prostocie przeznaczony jest dla każdego – w Stanach Zjednoczonych,gdzie się narodził, uprawiany jest zarówno przez profesjonalnych sportowców i zawodników, jak i przez osoby w podeszłym wieku. Praca w grupie motywuje, uczy i jednoczy ludzi, dzięki czemu trening przestaje być przykrym obowiązkiem, a staje się niezapomnianą przygodą.

ZOBACZ JAK TRENUJEMY

Przyjdź i przekonaj się

WORKOUT OF THE DAY

Sprawdzaj codziennie

WOD
 STARTERS
 SKILL: TGU
     
TEAM WOD

     3 ROUNDS (TC 18:00)

          A - PARTNER X – 10 burpees, PARTNER O - hanging tuck hold

               PARTNER O – 10 burpees, PARTNER X - hanging tuck hold
          B – PARTNER O – 15 box jumps, PARTNER X – holding superman
               PARTNER X – 15 box jumps, PARTNER O – holding superman
          C - PARTNER X – 20 wbs, PARTNER O – holding wall chair
               PARTNER O – 20 wbs, PARTNER X – holding wall chair
          D – PARTNER O – 25 kb swings @ 20/12kg, PARTNER X – holding squats
               PARTNER X – 25 kb swings @ 20/12kg, PARTNER O – holding squats

BEGINNERS

TEAM WOD 3x “HELEN”

     3 ROUNDS FOR TIME (TC 15:00)
          400m Run
          21 kb swings @ 24/16 kg
          12 pull ups
          One partner runs while the other completes 21, 12.
          Each partner complete 3 Rounds of “Helen”
     – 2 MIN REST -
     BONUS
     3 ROUNDS FOR TIME (TC 5:00)
          10 clean&jerk @ 30/15 kg
           5 burpees
     One partner does c&j, other burpees. Switch when each is done.
     Each partner complete 3 Rounds.

CROSSFIT   

  SKILL: PISTOLS

WOD

      A - AMRAP6
          6 hspu
          8 ring dips
         10 pistols

      B - FOR TIME (TC 4:00)
          40 DU
          15 burpees
           2 legless rope climb 

           20 cal row

    

      C - AMRAP3
          2 deficit hspu
          4 strict ring dips
          6 pistols

 


 

 

 

 

 

 

LINKI

CrossFit na Świecie

FACEBOOK CROSSFIT 72d

Bądź na bieżąco

W najbliższy weekend z powodu szkolenia prowadzonego przez Adriana Zielińskiego sobotnie zajęcia zostaną przeniesione na niedzielę (godziny pozostają bez zmian). Open Space będzie dostępny na 2. strefie z ograniczeniami sprzętowymi, a od godziny 18:00 będzie funkcjonował normalnie. Wszystkie te utrudnienia mają miejsce tylko dlatego, że chcemy aby nasi trenerzy byli jeszcze lepsi. Więc prosimy bez marudzenia! ...

View on Facebook

PRZYDATNE INFORMACJE

Zapamiętaj

GODZINY OTWARCIA

Zaplanuj swój dzień

Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Sobota/Niedziela
07:00 – 22:30*
07:00 – 22:30*
07:00 – 22:30*
07:00 – 22:30*
07:00 – 22:30*
15:00 – 20:00*
* jesteśmy otwarci na Twoje propozycje, zbierz grupę ludzi z którymi chcesz trenować, a dostosujemy się do Was.

MAPKA DOJAZDU

Zlokalizuj nas