CZYM JEST CROSSFIT?

CrossFit to niezwykle skuteczny trening specjalistyczny, stworzony z myślą o ludziach, których znudziła monotonia typowej siłowni. Szereg ćwiczeń wytrzymałościowo-siłowych, wykonywanych z dużą intensywnością ma za zadanie przywrócić naszemu ciału równowagę i zwiększyć sprawność w dziesięciu „obszarach fizycznych”, jakimi są: wydolność krążeniowo-oddechowa, wytrzymałość, siła, gibkość, moc, szybkość, zwinność, równowaga, koordynacja i dokładność.
Wszystkie ruchy wykonywane podczas treningu naturalnie występują w codziennym życiu, wiek i poziom sprawności nie mają tu znaczenia. CrossFit to także grupowa mobilizacja i budowanie silnych więzów wokół wspólnoty ćwiczących. Zajęcia opierają się na różnorodności i pomysłowości grupy – w czas treningu wchodzi bieganie, podnoszenie ciężarów, wiosłowanie, skakanie przez przeszkody i na skakance, ciągnięcie lin, rzucanie piłką lekarską a także pompki czy brzuszki.

CO DAJE CROSSFIT?

Satysfakcja z pracy w grupie i sprawdzanie swoich możliwości na wielu płaszczyznach to tylko wierzchołek góry lodowej – przede wszystkim CrossFit to forma treningu, która przynosi bardzo szybko widoczne efekty. Nacisk kładziony jest nie tylko na wytrzymałość i siłę ale również na elastyczność ciała i kształtowanie smukłej sylwetki. Regularne zajęcia widocznie wspomagają pracę układu krążenia i układu oddechowego. Sam trening nie wymaga żadnych specjalistycznych maszyn, dlatego dużo łatwiej zacząć – wystarczy jedynie motywacja i chęć zmian! Profesjonalny trener zawsze czuwa nad jakością i bezpieczeństwem prowadzonych zajęć. CrossFit odróżnia od innych dyscyplin przede wszystkim to, że jest to trening funkcjonalny, rozwijający ciało w równomiernym stopniu.To w końcu dobra zabawa i lek na wszelkie frustracje czy stresy.

DLA KOGO?

CrossFit w swej prostocie przeznaczony jest dla każdego – w Stanach Zjednoczonych,gdzie się narodził, uprawiany jest zarówno przez profesjonalnych sportowców i zawodników, jak i przez osoby w podeszłym wieku. Praca w grupie motywuje, uczy i jednoczy ludzi, dzięki czemu trening przestaje być przykrym obowiązkiem, a staje się niezapomnianą przygodą.

ZOBACZ JAK TRENUJEMY

Przyjdź i przekonaj się

WORKOUT OF THE DAY

Sprawdzaj codziennie

WOD

Skill: legless rope climb (beg. rope climb)

WOD For time:

Ride bike 2 minutes (standing – 3rd position)

25 box jumps 2 x 15m (box length)

Farmer walk with 2KB/bumpers @ 28/16kg (beg. 18/10kg)

Ride bike 2 minutes (standing – 2nd position)

20 over the box jumps 4 x 15m (box length)

Farmer walk with 2KB/bumpers @ 28/16kg(beg. 18/10kg)

Ride bike 2 minutes (sitting possition)

15 burpee over the box 6 x 15m (box length)

Farmer walk with 2KB/bumpers @ 28/16kg (beg. 18/10kg)

Time cap: 14 min

LINKI

CrossFit na Świecie

FACEBOOK CROSSFIT 72d

Bądź na bieżąco

Widzicie te rowerki? Zgadnijcie kto układał WODa! Dziś jest tak: Skill: legless rope climb (beg. rope climb) WOD For time: Ride bike 2 minutes (standing – 3rd position) 25 box jumps 2 x 15m (box length) Farmer walk with 2KB/bumpers @ 28/16kg (beg. 18/10kg) Ride bike 2 minutes (standing – 2nd position) 20 over the box jumps 4 x 15m (box length) Farmer walk with 2KB/bumpers @ 28/16kg(beg. 18/10kg) Ride bike 2 minutes (sitting possition) 15 burpee over the box 6 x 15m (box length) Farmer walk with 2KB/bumpers @ 28/16kg (beg. 18/10kg) Time cap: 14 min Jak nie poczuliście nóg to robiliście coś nie tak! ...

5 hours ago

View on Facebook

Rich Froning oraz Camile Leblanc-Bazinet zwycięzcami CrossFit Games 2014. Emocje powoli opadają, więc możemy zabrać się za trening: CrossFit group Skill: TGU (strenght) #WOD (W,G) For time: 8 deadlifts @ 70/50KG (50/30KG) 7 cleans 6 snatches 8 pull-ups 7 chest-to-bar pull-ups 6 bar muscle-ups 6 deadlifts 5 cleans 4 snatches 6 pull-ups 5 chest-to-bar pull-ups 4 bar muscle-ups 4 deadlifts 3 cleans 2 snatches 4 pull-ups 3 chest-to-bar pull-ups 2 bar muscle-ups Time Cap: RX: 7 minutes, Cross: 14 minutes Beginners: Skill: DL #WOD(M,G) 4RFT: 15 MBC 15 push-ups 15 pull-ups 10 MBC 10 c2b pull-ups 10 push-ups Time Cap: 16 minutes ...

1 day ago

View on Facebook

PRZYDATNE INFORMACJE

Zapamiętaj

GODZINY OTWARCIA

Zaplanuj swój dzień

Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Sobota/Niedziela
07:00 – 22:30*
07:00 – 22:30*
07:00 – 22:30*
07:00 – 22:30*
07:00 – 22:30*
09:00 – 16:00*
* jesteśmy otwarci na Twoje propozycje, zbierz grupę ludzi z którymi chcesz trenować, a dostosujemy się do Was.

MAPKA DOJAZDU

Zlokalizuj nas