Mobility
& Stretching

Zobacz jak trenujemy

Mobility & Stretching

Mobility wiąże się z CrossFitem. Stretching z każdym sportem.

  • Kondycja 72d
    Zwiększ swoją gibkość
  • Szybkość 72d
    Zwiększ efektywność regeneracji
  • Koordynacja 72d
    Zmniejsz ryzyko kontuzji
  • Funkcjonalność 72d
    Ćwicz kiedy chcesz
  • Brzuch sylwetka 72d
    Uzupełnij swój trening

Mobility & Streching

Dowiedz się więcej.

Jeśli uprawiałeś CrossFit, to pewnie wiesz, czym jest Mobility. Stretching, czyli rozciąganie, to z kolei podstawa uprawiania jakiegokolwiek sportu. Połączenie „Mobility” oraz „Stretchingu” to zajęcia, które nie tylko uzupełniają plan treningowy, ale które stały się również samodzielnym treningiem, wpływającym pozytywnie na całe ciało.

Co go wyróżnia?

Mobility swoją obecną formę zawdzięcza CrossFitowi, który ze względu na swoją intensywność, wymagał ćwiczeń zmniejszających ryzyko odniesienia kontuzji. Dlatego też powstało Mobility. Trening ten poprawia również mobilność stawów i więzadeł. Stretching z kolei to trening obecny w sporcie od dawna. Jest zarówno fragmentem rozgrzewki przed treningiem, jak i ważnym elementem potreningowym. Trenerzy 72D opracowali formułę łączącą te dwie formy, dzięki czemu powstały innowacyjne zajęcia Mobility & Stretching.

Zajęcia Mobility & Stretching mają podwójne działanie. Z jednej strony zwiększają mobilność i zakres ruchów, znacząco polepszając rezultaty uczestników treningu. Z drugiej natomiast, zwiększają elastyczność ścięgien i więzadeł, rozluźniają ciało po ciężkim treningu i zmniejszają ryzyko odniesienia kontuzji. Mobility & Stretching są zatem nie tylko uzupełnieniem planu treningowego, ale również samodzielną jednostką treningową.

Udział w zajęciach rekomendowany jest na każdym poziomie zaawansowania i w każdym wieku. Zajęcia Mobility & Stretching mają również długotrwały wpływ na jakość życia, który odczujesz, gdy będziesz uprawiać sport, czy podczas zwykłych, codziennych czynności.

Email marketing powered by FreshMail